Warsztaty z projektowania gier - część 2

Opublikowano: 2025-02-26 12:50, Numer artykułu: 94131 , Autor: M.Czechumska

W dniu 26 lutego 2025 roku uczniowie klas 2a i 2e uczestniczyli w warsztatach prowadzonych przez studentów UKW z Koła Naukowego Twórców Gier GameDec  (Paweł Stachowiak, Dominik Juchimiuk, Aleksandra Kąkolewska i Maksymilian Gaczkowski)

Było pracowicie, wesoło i inspirująco.

 Prezentacja efektów prac:

 

 11 [m]

Pojawiasz się w grze jako Bartosz  - jest rok 2077. Apokalipsa. Walczysz z genetycznie zmodyfokowanymi małpami. Gra pixelart.

Anita Dudek Maks Majka, Bartosz Kijek, Tymon Kowalski, Tomasz Kawa - 2a

 

 12 [m]

Starożytne greckie  miasto. Tworzenie ołtarzy dla bogów, które pomogą ulepszyć miaso i wygrywać wojny z innymi państwami.

Patuszyńska Iga, Zuzanna Piasecka, Julia Nakielska - 2a

 13 [m]

Jesteś robo-kucharzem, który musi uratować swoją kuchnię i klientów oraz pokonać GesslerGPT, która zbuntowała się  i nie chce tworzyć nowych przepisów.

Rozalia Michalska, Magdalena Ślesińska, Aleksandra Bartkowska - 2a i Lena Kuich - 2e

 14 [m]

Cosmonautica to gra oparta na idei lovecraftowego horroru. Akcja gry toczy się na stacji kosmicznej, na której wydarzył się wypadek. Budzimy się w kriokomorze nie do końca świadomi zagrożeń, jakie na nas czyhają.

Piotr Barosz, Franciszek Helmin, Marcel Mrówczyński i Filip Hein - 2e

15 [m]

 Mężczyzna poszedl na urbex, gdzie znalazł chatkę. Na środku chatki stoi ogromny zegar, który przenosi go w przeszłość (XIX wiek epoka wiktoriańska).

Zamiast ludzi są owce antagonisci i pomocny wilk. Kiedy ukończysz całą grę, tak naprawdę utykasz w pętli czasowej i nie możesz z niej wyjść.
Singleplayer, VR i PC, silnik unreal.
Olga Kawałkowska, Weronika Kuś, Weronika Krężel, Agata Czar - 2a

 16 [m]

Historia gry zaczyna się, gdy odwiedzasz swoją rodzinę na niedalekiej planecie. Podczas grila zostajecie zaatakowania przez złowrogich kosmitów, którzy zabierają was do odleglej galaktyki. Zostajesz zamknięty w więzieniu, z którego musisz się jak najszybciej się wydostać i odnaleźć przedmioty, które pozwolą Ci znaleźć swoją rodzinę i wrócić do domu. Tu zaczyna sie prawdziwa przygoda. Czeka cię niebezpieczna wyprawa, która doprowadzi do zwycięstwa lub klęski. Powodzenia.

Anna Bolonna, Marcelina Wydrych, Malwina Piwowar, Weronika Niedzwiec - 2e 17 [m]